Organizowanie imprez na drogach
W celu uzyskania zgody na organizację imprez w pasie drogowym należy złożyć wniosek do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
Do wniosku należy dołączyć:
1. Zezwolenie miejscowych organów samorządowych na organizację imprezy, o ile jest wymagane przepisami szczególnymi
2. Uzgodnienia z zainteresowanymi instytucjami, dla których impreza powoduje utrudnienia w prowadzeniu działalności
3. Mapę sytuacyjną lokalizacji imprezy.
4. Projekt (zmiany) organizacji ruchu na czas trwania imprezy, zatwierdzony przez Starostę Powiatu.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wniosek o wydanie zezwolenia na organizację imprezy (DOCX, 17.01Kb) | 2024-01-02 10:11:43 | 1 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Patrycja Drapińska Data wytworzenia:
02 sty 2024
Osoba dodająca informacje
Patrycja Drapińska Data publikacji:
02 sty 2024, godz. 10:11
Osoba aktualizująca informacje
Patrycja Drapińska Data aktualizacji:
02 sty 2024, godz. 13:15