Wydziału Zamówień Publicznych i Gospodarki Nieruchomościami
Do zakresu działania Wydziału Zamówień Publicznych i Gospodarki Nieruchomościami w szczególności należy:
- Przygotowywanie, prowadzenie i udzielanie zamówień publicznych na podstawie rocznego planu zamówień publicznych i wniosków wydziałów, w tym:
- przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień (SIWZ) wraz z załącznikami i projektem umowy na podstawie materiałów przygotowanych przez właściwe merytorycznie komórki organizacyjne Zarządu Dróg;
- przygotowanie treści ogłoszeń;
- zamieszczanie ogłoszeń i informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych oraz Biuletynie Zamówień Publicznych i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
- udostępnianie SIWZ;
- prowadzenie rejestru wydanych SIWZ;
- udzielanie wyjaśnień w zakresie procedury, przesyłanie korespondencji, występowanie do wykonawców/dostawców o wyjaśnienie treści ofert, powiadamianie o wynikach postępowania;
- przygotowywanie zarządzeń powołujących komisje przetargowe do zatwierdzenia przez Dyrektora Zarządu;
- udział w pracach komisji przetargowych/zespołu;
- przygotowanie protokołu z postępowania.
- Opracowywanie na podstawie planów poszczególnych komórek organizacyjnych rocznego planu postanowień.
- Prowadzenie spraw związanych ze zwracaniem, zatrzymywaniem wadium, gwarancji.
- Udział w procedurach odwoławczych.
- Udostępnianie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, ustawą o dostępie do informacji publicznych lub ustawą o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z procedura udzielania zamówienia oraz przechowywanie dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Prowadzenie Rejestru Zamówień publicznych.
- Prowadzenie rejestru umów w sprawach zamówień publicznych.
- Przekazywanie informacji dotyczącej wykonawcy wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego właściwej merytorycznie komórce organizacyjnej celem zawarcia umowy na realizację.
- Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych (UZP), w tym sporządzanie i przekazywanie Prezesowi UZP rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
- Nadzór merytoryczny nad postępowaniami prowadzonymi przez komórki organizacyjne Urzędu z zakresu udzielania zamówień publicznych w trybie wolnej ręki.
- Regulacja stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe.
- Opisywanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem treści przedmiotu zamówienia.
- Opisywanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem merytorycznych, legalności, celowości i gospodarności.
- Sporządzanie wniosków o zaangażowanie środków budżetowych obciążających plan finansowy wydatków.
- Sprawdzania dokumentów finansowo-księgowych pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.
- Współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi w sprawach zamówień Publicznych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Patrycja Drapińska Data wytworzenia:
28 gru 2023
Osoba dodająca informacje
Patrycja Drapińska Data publikacji:
28 gru 2023, godz. 11:20
Osoba aktualizująca informacje
Patrycja Drapińska Data aktualizacji:
28 gru 2023, godz. 11:20