Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach

Wyszukiwanie zaawansowane

Wydziału Zamówień Publicznych i Gospodarki Nieruchomościami

Do zakresu działania Wydziału Zamówień Publicznych i Gospodarki Nieruchomościami w szczególności należy:

 

  1. Przygotowywanie, prowadzenie i udzielanie zamówień publicznych na podstawie rocznego planu zamówień publicznych i wniosków wydziałów, w tym:
  2. przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień (SIWZ) wraz z załącznikami i projektem umowy na podstawie materiałów przygotowanych przez właściwe merytorycznie komórki organizacyjne Zarządu Dróg;
  3. przygotowanie treści ogłoszeń;
  4. zamieszczanie ogłoszeń i informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych oraz Biuletynie Zamówień Publicznych i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
  5. udostępnianie SIWZ;
  6. prowadzenie rejestru wydanych SIWZ;
  7. udzielanie wyjaśnień w zakresie procedury, przesyłanie korespondencji, występowanie do wykonawców/dostawców o wyjaśnienie treści ofert, powiadamianie o wynikach postępowania;
  8. przygotowywanie zarządzeń powołujących komisje przetargowe do zatwierdzenia przez Dyrektora Zarządu;
  9. udział w pracach komisji przetargowych/zespołu;
  10. przygotowanie protokołu z postępowania.
  11. Opracowywanie na podstawie planów poszczególnych komórek organizacyjnych rocznego planu postanowień.
  12. Prowadzenie spraw związanych ze zwracaniem, zatrzymywaniem wadium, gwarancji.
  13. Udział w procedurach odwoławczych.
  14. Udostępnianie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, ustawą o dostępie do informacji publicznych lub ustawą o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego.
  15. Prowadzenie dokumentacji związanej z procedura  udzielania zamówienia  oraz przechowywanie dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
  16. Prowadzenie Rejestru Zamówień publicznych.
  17. Prowadzenie rejestru umów w sprawach zamówień publicznych.
  18. Przekazywanie informacji dotyczącej wykonawcy wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego właściwej merytorycznie komórce organizacyjnej celem zawarcia umowy na realizację.
  19. Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych (UZP), w tym sporządzanie i przekazywanie Prezesowi UZP rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
  20. Nadzór merytoryczny nad postępowaniami prowadzonymi przez komórki organizacyjne Urzędu z zakresu udzielania zamówień publicznych w trybie wolnej ręki.
  21. Regulacja stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe.
  22. Opisywanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem treści przedmiotu zamówienia.
  23. Opisywanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem merytorycznych, legalności, celowości i gospodarności.
  24. Sporządzanie wniosków o zaangażowanie środków budżetowych obciążających plan finansowy wydatków.
  25. Sprawdzania dokumentów finansowo-księgowych pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.
  26. Współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi w sprawach zamówień Publicznych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Patrycja Drapińska

Data wytworzenia:
28 gru 2023

Osoba dodająca informacje

Patrycja Drapińska

Data publikacji:
28 gru 2023, godz. 11:20

Osoba aktualizująca informacje

Patrycja Drapińska

Data aktualizacji:
28 gru 2023, godz. 11:20